Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

Είσοδος Χρήστη

Τρίτη, 25 Απριλίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Physical Evolution!


Η ανάπτυξη των online πωλήσεων, καθώς και η χρήση νέων τεχνολογιών στο λιανεμπόριο ενδυναμώνουν τη σημασία του φυσικού καταστήματος και αναβαθμίζουν συνεχώς τον ρόλο του, ως την καρδιά της λιανικής πώλησης. Το πρώτο συνέδριο που είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στο φυσικό κατάστημα, φέρνει στο προσκήνιο τις επιχειρήσεις οι οποίες έχουν επενδύσει στον εκσυγχρονισμό του.

Οι ομιλητές-εκπρόσωποι καινοτόμων επιχειρήσεων λιανεμπορίου θα συμμετέχουν σε ένα best practices showcase, προβάλλοντας με 8λεπτες παρουσιάσεις τις πρωτοβουλίες που έχουν υλοποιήσει και αφορούν στο δίκτυο ή σε μεμονωμένα καταστήματά τους, ανταποκρινόμενες στις νέες αγοραστικές συνήθειες και απαιτήσεις.

New trends

O Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) κ. Γιώργος Δουκίδης και ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου, θα παρουσιάσουν τις αλλαγές στο φυσικό κατάστημα και την εξέλιξη της σχέσης του πελάτη στην omnichannel εποχή, ενώ οι κύριοι Γιώργος Μπαμπαλιάρης και Giovanni Δημητριάδης, Retail Consultants, θα αναλύσουν τα trends στο λιανεμπόριο διερευνώντας τις σχέσεις μεταξύ digital και φυσικού καταστήματος, των πελατών με τα CRM data, των new digitals με την καινοτόμο τεχνολογία και των πελατών με την εμπειρία (customer experience).

One2One sessions

Γνωρίστε τους ομιλητές του συνεδρίου και λάβετε στοχευμένες συμβουλές!

Δηλώστε τη συμμετοχή σας στο συνέδριο και κλείστε ραντεβού με τους ομιλητές για πραγματικά εποικοδομητικό networking!
Λύστε τις απορίες σας και λάβετε εξειδικευμένες και στοχευμένες συμβουλές για τη δική σας επιχείρηση ή για τις ανάγκες των πελατών σας.

Θεματολογία

Τα θέματα που θα καλυφθούν, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο του συνεδρίου, είναι τα εξής:

  • Τύποι καταστημάτων: Επένδυση σε συγκεκριμένο τύπο καταστημάτων, σε ό,τι αφορά το μέγεθος του σημείου πώλησης, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, την ταυτότητά του (concept store, «πράσινα» καταστήματα), κ.ά.
  • Store Atmospherics: Δημιουργία ελκυστικού περιβάλλοντος για βέλτιστη παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών, που προσελκύει τον πελάτη, οδηγεί σε αύξηση των αποτελεσμάτων και αυξάνει την πιστότητα στο κατάστημα
  • Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός & διακόσμηση: Δημιουργία νέων καταστημάτων ή ανακαίνιση υπαρχόντων με σύγχρονο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και εσωτερική διακόσμηση, που εντυπωσιάζει και βελτιώνει τη λειτουργικότητα του σημείου πώλησης
  • «Πράσινη» διαχείριση ενέργειας: Εφαρμογές που έχουν ως αποτέλεσμα την καλύτερη διαχείριση της ενέργειας, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης συνολικά ή σε επί μέρους λειτουργίες της επιχείρησης, στο πνεύμα μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης
  • Νέες τεχνολογίες: Χρήση της τεχνολογίας για τη βελτίωση της λειτουργίας του καταστήματος, της αγοραστικής εμπειρίας, της εξυπηρέτησης των πελατών και της υλοποίησης προωθητικών ενεργειών, για την καταγραφή και αξιοποίηση δεδομένων αγοραστικής συμπεριφοράς, κ.ά.
  • Seamless experience: Υλοποίηση πρακτικών για ενιαία αγοραστική εμπειρία και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου σε κάθε επαφή με τον πελάτη (φυσικό κατάστημα και online). Αξιοποίηση του φυσικού καταστήματος για την προώθηση των online πωλήσεων και αντίστροφα
  • Customer experience: Λύσεις και πρωτοβουλίες που έχουν ως αποτέλεσμα την αποκόμιση εμπειριών από τον πελάτη, ώστε να έχει κίνητρο επίσκεψης και παραμονής στον χώρο του καταστήματος, τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με το brand και τη μετάδοση θετικών μηνυμάτων στο ευρύτερο κοινό.

Κοινό συνεδρίου

Το συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, καθώς και σε προμηθευτές προϊόντων και λύσεων για τα καταστήματα λιανικής, που ενδιαφέρονται για καινοτόμες ιδέες και υλοποιήσιμες προτάσεις οι οποίες αναβαθμίζουν τον φυσικό χώρο πώλησης, βελτιώνοντας την απόδοσή του:

  • Ανώτερη διοίκηση και ιδιοκτήτες λιανεμπορικών επιχειρήσεων
  • Στελέχη επιχειρήσεων λιανικής (υπεύθυνοι ανάπτυξης και διαχείρισης δικτύου καταστημάτων, ΒΙ, shopper marketing & category managers, διευθυντές καταστημάτων, κά)
  • Στελέχη προμηθευτικών επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων όλων των κλάδων, εξοπλισμού, νέων τεχνολογιών, πληροφορικής, σχεδιασμού και υλοποίησης προωθητικών ενεργειών, πάροχοι υπηρεσιών web, κλπ
  • Σύμβουλοι επιχειρήσεων και στελέχη εταιρειών έρευνας
  • Αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί και διακοσμητές εσωτερικών χώρων λιανικής
  • Franchisees

Σχετικά άρθρα

Ομιλίες & Best Practices

Ομιλίες

«Οι αλλαγές στο φυσικό κατάστημα και η εξέλιξη της σχέσης με τον πελάτη στην omnichannel εποχή»

  • Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
  • Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)

«One Funeral and Four Weddings»

«Happy customer, Happy employee, Happy investor!»

«Digital Samsung Concept Store»

BEST PRACTICES

Αρτοζαχαροπλαστείο «Farine»: Design: Τα πρώτα βήματα της επιτυχίας

Στρατηγική Ανάπτυξης του Δικτύου Καταστημάτων - Premium stores / i-bank stores

Coca-Cola Pop-up Experiential stores

PLAYMOBIL FunPark: Μια «μαγευτική» άποψη service & retailing

Let’s get "phygital"

IANOS Αλυσίδα Πολιτισμού

Τα Mastihashop «προσηλυτίζουν» νέους πιστούς στη μαστίχα

Επετειακό Κατάστημα Μisko 90 Χρόνια

6P6 correlation_ technology store στην Αθήνα

The Apivita Experience Store

Dressing bar: Ένας συνδυασμός ενδυματολογικής και γευστικής αισθητικής

Πριγκιπώ: Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός σύμφωνα με τις επιθυμίες πελατών και εργαζομένων

ΤΟ ΤΣΑΪ: Η αρχιτεκτονική προσέγγιση στην ιεροτελεστία του τσαγιού

Yoleni’s Flagship store - Ο μεγαλύτερος πολυχώρος Ελληνικής γαστρονομίας

ΑΒ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: η ριζική ανανέωση του μεγαλύτερου καταστήματος της ΑΒ στη Θεσσαλονίκη

NOBACCO SHOPS: Customer Experience Points

Pharmaqueen: The story of a community Pharmacy

chillbox-pleasure in a store!

Η δημιουργία & εξέλιξη ενός επιτυχημένου υβριδικού μοντέλου retail και αναψυχής

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • OFFICIAL PUBLICATIONS

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team