Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018

Είσοδος Χρήστη

Shopping Experience Redesigned
Learn, share and be inspired by retail experts


Το ΤΗΕ STORE είναι το μεγαλύτερο συνέδριο στην Ελλάδα για το φυσικό κατάστημα & το shopping experience. Στη σκηνή του θα παρουσιαστούν 6 international retail experts, καθώς και έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων από την Ελλάδα, που θα μοιραστούν με το κοινό νέες τάσεις, σημαντικά case studies, αλλά και πρακτικές συμβουλές, για την εξέλιξη του φυσικού καταστήματος, που καλείται να ανταποκριθεί με επιτυχία στον νέο ρόλο του, όπως διαμορφώνεται στο πλαίσιο των ταχύτατων αλλαγών της αγοραστικής συμπεριφοράς, της ανάπτυξης των ψηφιακών καναλιών και των τεχνολογικών προϊόντων και λύσεων.

Αξιοποιώντας τις επιταγές του μάρκετινγκ, του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και της τεχνολογίας, το σύγχρονο κατάστημα τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο και απογειώνει την αγοραστική του εμπειρία. Οι ειδικοί θα δείξουν στο κοινό του συνεδρίου τον τρόπο.

Δείτε την θεματολογία εδώ

Έλληνες ομιλητές

Panelists

2 ημέρες για το φυσικό κατάστημα!

Το ΤΗΕ STORE γίνεται διήμερο, με συνέδριο και 4 interactive expert sessions, παρέχοντας μία εξαιρετική ευκαιρία για ενημέρωση, εκπαίδευση και networking σε όλα τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στον δυναμικό και απαιτητικό κλάδο του λιανεμπορίου.

Στις τρεις θεματικές ενότητες του συνεδρίου, θα αναλυθούν μέσω της παρουσίασης βέλτιστων πρακτικών από διεθνείς και Έλληνες ειδικούς, οι σύγχρονες τάσεις στα επιμέρους στοιχεία, τα οποία διαμορφώνουν το φυσικό κατάστημα σήμερα: από το store design & layout, το visual merchandising και το instore customer experience, μέχρι το shopper marketing, το omnichannel retail και το ecommerce.

  • Increase Foot Traffic in a Connected World
  • Enhance Instore Experience
  • Instore Strategies to Meet Shifting Shopper Behaviors & Trends

Κατά τη διάρκεια των 4 interactive expert sessions με εισηγητές international retail experts, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να εμβαθύνει ακόμα περισσότερο σε εξειδικευμένα θέματα, πάντα σε σχέση με το φυσικό κατάστημα:

"Understanding and Influencing How Shoppers Navigate Your Store"

    Claus Ebster

"Digital opportunities across the store customer journey"

    Simon Liss

"Masterclass: Using Visual Merchandising to sell"

    Kirsty Kean

"How to Personalise the In-store Experience"

    Danielle Hall

Το κοινό του συνεδρίου

Το συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων λιανικής πώλησης, καθώς και σε προμηθευτές προϊόντων και λύσεων για τα καταστήματα λιανικής, που ενδιαφέρονται για καινοτόμες ιδέες και υλοποιήσιμες προτάσεις, οι οποίες αναβαθμίζουν τον φυσικό χώρο πώλησης, βελτιώνοντας την απόδοσή του:
Στελέχη Λιανεμπορικών ΕπιχειρήσεωνΔιευθυντές & Υπεύθυνοι ΚαταστημάτωνΑρχιτέκτονες, Σχεδιαστές & Διακοσμητές ΚαταστημάτωνΣτελέχη Μάρκετινγκ Καταναλωτικών Αγαθών κ.λπ.

Προμηθευτές:
Εταιρείες τεχνολογίαςεταιρείες λογισμικούεταιρείες logisticsσύμβουλοι επιχειρήσεωνεταιρείες in-store promotionsεταιρείες εξοπλισμού καταστημάτων κ.λπ.

Σχετικά άρθρα

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR