Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

Τρίτη, 25 Απριλίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

The Store Conference - Physical Evolution!

σελφ σερβις | 13 Ιουνίου 2017 | 09:41 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Events,Καταστήματα,Συνέδρια

Με τη συμμετοχή πολλών αξιόλογων επιχειρήσεων, που παρουσίασαν τη δική τους απάντηση στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών για εξαιρετικό περιβάλλον αγορών, νέες εμπειρίες, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, αξιοποίηση της τεχνολογίας και υποδειγματική σύνδεση όλων των διαθέσιμων καναλιών αγορών, πραγματοποιήθηκε στις 25 Απριλίου το πρώτο συνέδριο που ήταν αποκλειστικά αφιερωμένο στο φυσικό κατάστημα. Οι παρουσιάσεις προσέφεραν ενδιαφέρουσες ιδέες, που μπορούν να βρουν εφαρμογή σε κάθε κλάδο της λιανικής, για εκσυγχρονισμό του φυσικού καταστήματος σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής.

Στο «The Store Conference: Physical Evolution!», που διοργανώθηκε από τη Boussias Communications την Τρίτη 25 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να μάθουν από ανώτατα διοικητικά στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων λιανικής βασικά στοιχεία της επένδυσης που έχουν υλοποιήσει σε μεμονωμένα καταστήματα ή στο δίκτυό τους. Οι ομιλίες ήταν επικεντρωμένες στους παράγοντες που διαφοροποιούν τα καταστήματα από τον ανταγωνισμό και συνέθεσαν μια αναβαθμισμένη εικόνα του κλάδου της λιανικής στη χώρα μας. Επίσης, μέσω των ερωτήσεων που οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να θέσουν στους ομιλητές, αναπτύχθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, που εμπλούτισε το περιεχόμενο του συνεδρίου, το οποίο, σύμφωνα και με την αξιολόγηση του κοινού, υπηρέτησε με επιτυχία τον στόχο του: την ανταλλαγή σκέψεων και προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας και των αποτελεσμάτων του φυσικού καταστήματος, με παράλληλη ενίσχυση του brand. Στο σύνολό τους οι ομιλητές αναφέρθηκαν στην αύξηση των πωλήσεων, αλλά και τη βελτίωση του περιβάλλοντος πώλησης και εργασίας, που έφεραν οι επενδύσεις στο κατάστημα.

Σε ξεχωριστή θεματική ενότητα του συνεδρίου, ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ενημέρωσε το κοινό σχετικά με τα συμπεράσματα ερευνών του Ινστιτούτου για τις αλλαγές που σημειώνονται στις αγοραστικές συνήθειες, ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη σχέση φυσικού και digital περιβάλλοντος αγορών στην omnichannel εποχή, αλλά και για την άποψη των καταναλωτών σχετικά, ενώ οι κύριοι Giovanni Δημητριάδης, Ιδρυτής, GioRetail και Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR Group, παρουσίασαν λύσεις που απαντούν στην ανάγκη καταγραφής και αξιοποίησης των δεδομένων που αφορούν στον πελάτη του σήμερα, ώστε η εξέλιξη του φυσικού καταστήματος να συμβαδίζει με τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Ανακαίνιση & νέα προσέγγιση λειτουργίας του καταστήματος
Στην πρώτη θεματική ενότητα, πρώτος ομιλητής ήταν ο κ. Ελευθέριος Χανιαλίδης, Επικεφαλής Οινοχόος Καταστημάτων, Cava Vegera. Στο πλαίσιο της ομιλίας του, παρουσίασε την κεντρική ιδέα που οδήγησε στη δημιουργία και καθοδήγησε την εξέλιξη ενός εντελώς νέου, υβριδικού μοντέλου καταστήματος, του Cava Vegera, όπου συνδυάζονται η λιανική πώληση με την αναψυχή (εντός των καταστημάτων γίνεται λιανική πώληση, ενώ παράλληλα λειτουργεί wine bar).

Στη συνέχεια, η κυρία Μαρία Σιγούρου, Store Design & Planning Manager, AB Bασιλόπουλος, μίλησε για τη ριζική ανανέωση του μεγαλύτερου καταστήματος της ΑΒ στη Θεσσαλονίκη, του ΑΒ Μακεδονία, αναφερόμενη στο concept που δίνει τον τόνο στη συνολική αναγέννηση της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας, όπου προβάλλεται το μήνυμα «We know food – We love food». Το concept της ανακαίνισης του καταστήματος αφορά στη δημιουργία ενός «δυνατού» σκηνικού με πρωταγωνιστές τα προϊόντα. Όπως δήλωσε, η ανακαίνιση έφερε τουλάχιστον 20% αύξηση στις πωλήσεις.

Τη μετατροπή ενός παραδοσιακού φαρμακείου σε έναν σύγχρονο χώρο που ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις πώλησης προϊόντων και εξυπηρέτησης πελατών, λειτουργώντας παράλληλα ως ένας ευχάριστος και οικείος χώρος εργασίας, ανέλυσε στο κοινό του συνεδρίου ο κ. Δημήτριος Τσαρούχας (ANARCHITECT), Αρχιτέκτονας Μηχανικός, που σχεδίασε το κατάστημα Pharmaqueen.

Concept stores: H ιδέα, η υλοποίηση, τα αποτελέσματα
Την πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση λειτουργίας καταστήματος ένδυσης, που δημιουργεί φιλική ατμόσφαιρα για τους πελάτες προσφέροντας ποτό με το καλωσόρισμα, παρουσίασε η κυρία Βασιλική Παλιούρα, Co-Founder & Fashion tender, Dressing bar.

Την εξέλιξη από την αρχική ιδέα της δημιουργίας καταστημάτων πώλησης frozen yogurt στη χώρα μας μέχρι την ανάπτυξη του δικτύου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι σύνεδροι, μέσω της ομιλίας του κ. Γιώργου Τσομπανίδη, Group Marketing Director, Chillbox. Ο κ. Τσομπανίδης μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη σύνδεση του design του καταστήματος με στοιχεία του προϊόντος (χρώμα, υλικά, ατμόσφαιρα κλπ).

Οι ομιλίες της ενότητας ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση του Yoleni’s Flagship store από τον κ. Νίκο Πίπα, CEO της εταιρείας. Η αναζήτηση του καλύτερου τρόπου προώθησης των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές οδήγησε στη λειτουργία ενός online shop και στη συνέχεια στη δημιουργία του εν λόγω καταστήματος στην καρδιά της Αθήνας. Πρόκειται για έναν πολυχώρο, όπου συνδυάζεται η πώληση εκλεκτών ελληνικών τροφίμων με χώρους εστίασης, γευστικών δοκιμών, ειδικών εκδηλώσεων και προβολής ελαιολάδου. Ο κ. Πίπας αναφέρθηκε στον προσανατολισμό όλων των πρωτοβουλιών στον τουρισμό, καθώς και στα πλάνα επέκτασης του concept στις ΗΠΑ, από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Στο «The Store Conference: Physical Evolution!», που διοργανώθηκε από τη Boussias Communications την Τρίτη 25 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να μάθουν από ανώτατα διοικητικά στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων λιανικής βασικά στοιχεία της επένδυσης που έχουν υλοποιήσει σε μεμονωμένα καταστήματα ή στο δίκτυό τους. Οι ομιλίες ήταν επικεντρωμένες στους παράγοντες που διαφοροποιούν τα καταστήματα από τον ανταγωνισμό και συνέθεσαν μια αναβαθμισμένη εικόνα του κλάδου της λιανικής στη χώρα μας. Επίσης, μέσω των ερωτήσεων που οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να θέσουν στους ομιλητές, αναπτύχθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, που εμπλούτισε το περιεχόμενο του συνεδρίου, το οποίο, σύμφωνα και με την αξιολόγηση του κοινού, υπηρέτησε με επιτυχία τον στόχο του: την ανταλλαγή σκέψεων και προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας και των αποτελεσμάτων του φυσικού καταστήματος, με παράλληλη ενίσχυση του brand. Στο σύνολό τους οι ομιλητές αναφέρθηκαν στην αύξηση των πωλήσεων, αλλά και τη βελτίωση του περιβάλλοντος πώλησης και εργασίας, που έφεραν οι επενδύσεις στο κατάστημα.

Σε ξεχωριστή θεματική ενότητα του συνεδρίου, ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ενημέρωσε το κοινό σχετικά με τα συμπεράσματα ερευνών του Ινστιτούτου για τις αλλαγές που σημειώνονται στις αγοραστικές συνήθειες, ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη σχέση φυσικού και digital περιβάλλοντος αγορών στην omnichannel εποχή, αλλά και για την άποψη των καταναλωτών σχετικά, ενώ οι κύριοι Giovanni Δημητριάδης, Ιδρυτής, GioRetail και Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR Group, παρουσίασαν λύσεις που απαντούν στην ανάγκη καταγραφής και αξιοποίησης των δεδομένων που αφορούν στον πελάτη του σήμερα, ώστε η εξέλιξη του φυσικού καταστήματος να συμβαδίζει με τις σύγχρονες απαιτήσεις.

Ανακαίνιση & νέα προσέγγιση λειτουργίας του καταστήματος
Στην πρώτη θεματική ενότητα, πρώτος ομιλητής ήταν ο κ. Ελευθέριος Χανιαλίδης, Επικεφαλής Οινοχόος Καταστημάτων, Cava Vegera. Στο πλαίσιο της ομιλίας του, παρουσίασε την κεντρική ιδέα που οδήγησε στη δημιουργία και καθοδήγησε την εξέλιξη ενός εντελώς νέου, υβριδικού μοντέλου καταστήματος, του Cava Vegera, όπου συνδυάζονται η λιανική πώληση με την αναψυχή (εντός των καταστημάτων γίνεται λιανική πώληση, ενώ παράλληλα λειτουργεί wine bar).

Στη συνέχεια, η κυρία Μαρία Σιγούρου, Store Design & Planning Manager, AB Bασιλόπουλος, μίλησε για τη ριζική ανανέωση του μεγαλύτερου καταστήματος της ΑΒ στη Θεσσαλονίκη, του ΑΒ Μακεδονία, αναφερόμενη στο concept που δίνει τον τόνο στη συνολική αναγέννηση της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας, όπου προβάλλεται το μήνυμα «We know food – We love food». Το concept της ανακαίνισης του καταστήματος αφορά στη δημιουργία ενός «δυνατού» σκηνικού με πρωταγωνιστές τα προϊόντα. Όπως δήλωσε, η ανακαίνιση έφερε τουλάχιστον 20% αύξηση στις πωλήσεις.

Τη μετατροπή ενός παραδοσιακού φαρμακείου σε έναν σύγχρονο χώρο που ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις πώλησης προϊόντων και εξυπηρέτησης πελατών, λειτουργώντας παράλληλα ως ένας ευχάριστος και οικείος χώρος εργασίας, ανέλυσε στο κοινό του συνεδρίου ο κ. Δημήτριος Τσαρούχας (ANARCHITECT), Αρχιτέκτονας Μηχανικός, που σχεδίασε το κατάστημα Pharmaqueen.

Concept stores: H ιδέα, η υλοποίηση, τα αποτελέσματα
Την πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση λειτουργίας καταστήματος ένδυσης, που δημιουργεί φιλική ατμόσφαιρα για τους πελάτες προσφέροντας ποτό με το καλωσόρισμα, παρουσίασε η κυρία Βασιλική Παλιούρα, Co-Founder & Fashion tender, Dressing bar.

Την εξέλιξη από την αρχική ιδέα της δημιουργίας καταστημάτων πώλησης frozen yogurt στη χώρα μας μέχρι την ανάπτυξη του δικτύου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι σύνεδροι, μέσω της ομιλίας του κ. Γιώργου Τσομπανίδη, Group Marketing Director, Chillbox. Ο κ. Τσομπανίδης μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη σύνδεση του design του καταστήματος με στοιχεία του προϊόντος (χρώμα, υλικά, ατμόσφαιρα κλπ).

Οι ομιλίες της ενότητας ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση του Yoleni’s Flagship store από τον κ. Νίκο Πίπα, CEO της εταιρείας. Η αναζήτηση του καλύτερου τρόπου προώθησης των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές οδήγησε στη λειτουργία ενός online shop και στη συνέχεια στη δημιουργία του εν λόγω καταστήματος στην καρδιά της Αθήνας. Πρόκειται για έναν πολυχώρο, όπου συνδυάζεται η πώληση εκλεκτών ελληνικών τροφίμων με χώρους εστίασης, γευστικών δοκιμών, ειδικών εκδηλώσεων και προβολής ελαιολάδου. Ο κ. Πίπας αναφέρθηκε στον προσανατολισμό όλων των πρωτοβουλιών στον τουρισμό, καθώς και στα πλάνα επέκτασης του concept στις ΗΠΑ, από τον προσεχή Σεπτέμβριο.


Σύγχρονη αρχιτεκτονική για εντυπωσιακό αγοραστικό περιβάλλον
Δύο αρχιτέκτονες και μια ιδιοκτήτρια καταστήματος έδωσαν στο κοινό στοιχεία σχετικά με το πώς προσέγγισαν τον σχεδιασμό του καταστήματος στο οποίο αναφερόταν η ομιλία τους. Για το Αρτοζαχαροπλαστείο Farine μίλησε ο κ. Κώστας Γκάγκος, Ιδρυτής, Gagos Architecture & Design, παρουσιάζοντας στοιχεία της μετατροπής ενός απρόσωπου εμπορικού χώρου στον Βόλο σε ένα πολύ επιτυχημένο κατάστημα, που αποτελεί σημείο αναφοράς για την πόλη, αναδεικνύει τα προϊόντα και εντυπωσιάζει τους πελάτες.

Από την πλευρά της, η κυρία Καλομοίρα Παπαγεωργίου, Founder & CEO, Πριγκιπώ, μοιράστηκε την προσωπική της εμπειρία, σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και τη λειτουργία ενός χώρου που δίνει την ευκαιρία στους πελάτες να βλέπουν τη δημιουργική εργασία των κατασκευαστών κοσμημάτων και παράλληλα στους τεχνίτες τη δυνατότητα να δημιουργούν σε έναν χώρο ανοιχτό και φωτεινό, εντελώς διαφορετικό από το κλασικό εργαστήριο αργυροχρυσοχοΐας.

Τέλος, ο κ. Γιώργος Μπάτζιος, Αρχιτέκτονας, μετέφερε στο κοινό, σε συνεργασία με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος Το Τσάι, κ. Κωνσταντίνο Παπαθεοδώρου (εισαγωγέας τσαγιού, Mlesna Hellas), το πώς ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός ακολούθησε με απόλυτο σεβασμό την ιδιαιτερότητα του προϊόντος, του τσαγιού, και τον πολιτισμό με τον οποίο συνδέεται άμεσα. Σε έναν χώρο όπου δεν υπάρχουν καθόλου αντικείμενα διακόσμησης παρά μόνο αρχιτεκτονικά στοιχεία, τα υλικά κατασκευής και ο φωτισμός εξυπηρετούν την ανάγκη δημιουργίας ενός χώρου αγοράς και απόλαυσης του προϊόντος, που παραπέμπει στην ιαπωνική κουλτούρα.

Προσφορά ξεχωριστών εμπειριών στον πελάτη
Η σύνδεση της πώλησης με το παιχνίδι και την ιδιαίτερη ψυχολογία της παιδικής ηλικίας ήταν η βασική κατευθυντήρια γραμμή στον σχεδιασμό του χώρου μετεγκατάστασης των γραφείων της εταιρείας PLAYMOBIL Hellas και του PLAYMOBIL FunPark, το 2015, όπου τα παιδιά και οι συνοδοί τους απολαμβάνουν ξεχωριστές εμπειρίες.

Το θετικό αποτέλεσμα, όπως ανάφερε στην ομιλία της η κυρία Ειρήνη Ευφραιμίδη, Marketing Manager της εταιρείας, αποτυπώθηκε στην ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 20% τον πρώτο χρόνο λειτουργίας στον νέο, μεγαλύτερο χώρο.

Ο τρόπος με τον οποίο η Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS συνδυάζει την πώληση του βιβλίου με πρωτοβουλίες που φέρνουν κοντά τους πελάτες με τους δημιουργούς, παρουσιάστηκε από την κυρία Μαρία Λιαποπούλου (Εμπορική Διεύθυνση, ΙΑΝΟS), η οποία αναφέρθηκε και στη λειτουργία, πριν λίγους μήνες, του καταστήματος για το παιδικό κοινό, στη Θεσσαλονίκη.

Η κυρία Φραντζέσκα Οικονόμου, Retail Senior Manager, APIVITA, μίλησε στο κοινό του συνεδρίου για το Apivita Experience Store, που αποτελεί μια ιδιαίτερη πρωτοβουλία παροχής ξεχωριστών εμπειριών στον πελάτη και γνωριμίας με τα προϊόντα της εταιρείας, σε ένα διαφορετικό πλαίσιο από αυτή της κλασικής πώλησης. Στην περιοχή του καταστήματος λειτουργούν πλέον τρία concept stores, αποδεικνύοντας την επιτυχία του εγχειρήματος, που έχει άλλωστε καταγραφεί και στα οικονομικά του αποτελέσματα.

Για την προώθηση της πώλησης προϊόντων ατμίσματος μέσω καταστημάτων που έχουν σχεδιαστεί και λειτουργούν με τρόπο ώστε να υποστηρίζεται αφενός η απενοχοποιησή του και αφετέρου να ενισχύεται η ανθρώπινη επαφή στον συγκεκριμένο χώρο, μίλησε η κ. Μαίρη Τζαμίχα, Area Manager στο δίκτυο καταστημάτων NOBACCO.

Η εταιρεία, ανέφερε, κατάφερε να μετατρέψει το τυπικό φυσικό κατάστημα-retail point σε customer experience point, που λειτουργεί ως σημείο πληροφόρησης και εκπαίδευσης του κοινού στη χρήση των προϊόντων, καθώς και καθοδήγησής του στην επιλογή του προϊόντος που καλύπτει τις ανάγκες του.

Η εξέλιξη της ιδέας του Mastihashop, που, όπως δήλωσε ο κ. Γιάννης Μανδάλας, Διευθύνων Σύμβουλος της Mediterra , ήταν ένα από τα πρώτα θεματικά καταστήματα στην Ελλάδα και κατάφεραν «να πάρουν τη μαστίχα από το παρελθόν και να τη φέρουν στο σήμερα», παρουσιάστηκε στο τέλος της θεματικής ενότητας που αφορούσε στο customer experience.

Τα καταστήματα αποτελούν πρωτοβουλία της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου και έχουν πλέον παρουσία και εκτός Ελλάδας (Ντουμπάι και Κατάρ).

Μιλώντας ειδικότερα για το κατάστημα της Χίου, ο κ. Μανδάλας έδειξε στους συνέδρους εικόνες από τους χώρους του και αναφέρθηκε στις ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρονται στους επισκέπτες του, οι οποίες συνδέονται άμεσα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος (άρωμα, γεύση, θεραπευτικές ιδιότητες κ.ά.).


Σύγχρονο design και νέες τεχνολογίες
Με στόχο να γίνει παρελθόν η εικόνα του καταστήματος τραπεζικής λιανικής με κύριο χαρακτηριστικό τις ουρές και να έρθει στο προσκήνιο η σύγχρονη εκδοχή του, με τη βοήθεια της αρχιτεκτονικής, της διακόσμησης, αλλά και των νέων τεχνολογιών, υλοποιείται η νέα στρατηγική ανάπτυξης του δικτύου της Εθνικής Τράπεζας. Αναφερόμενη κυρίως στα premium stores και τα i-bank stores, η κυρία Χρυσούλα Δημητρίου, Διεύθυνση Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων, Εθνική Τράπεζα, τόνισε πως τα νέα concept καταστημάτων απαντούν στο ενδιαφέρον των πελατών για προσωπική εξυπηρέτηση και ασφάλεια συναλλαγών, που δεν σχετίζεται απαραίτητα με την ύπαρξη φυσικού σημείου πώλησης.

Τα premium stores εξυπηρετούν επιλεγμένους πελάτες, σε αυτόνομα καταστήματα ή ως shop in shop (λειτουργούν 5 και στόχος είναι τα 30 έως το τέλος του 2018), ενώ τα i-bank stores (5 καταστήματα) λειτουργούν ως πολυχώροι ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης.

Στο κέντρο της Αθήνας λειτουργεί το κατάστημα πώλησης προϊόντων τεχνολογίας 6P6 technology store.

Οι κ. Αλέξης Μπάκας, ΜSc Μηχ. Μηχανικός ΤΕ και Μιχάλης Μπάκας, Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ, MA Interior Architectural Design, Χρυσή Τομή Collective Architecture, υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου ανακαίνισης του χώρου, μίλησαν για τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιήθηκαν στον μέγιστο βαθμό οι σύγχρονες σχεδιαστικές προσεγγίσεις και η τεχνολογία, ώστε να υπάρξει μια αρμονική συσχέτιση των προϊόντων που διατίθενται στο κατάστημα με τον περιβάλλοντα χώρο, τις ανάγκες (στην καλωδίωση, το internet, τον φωτισμό, την ενέργεια, την παρακολούθηση του καταστήματος σε πραγματικό χρόνο, τους αυτοματισμούς, τη μουσική κλπ), ώστε να δημιουργηθεί ένα εντυπωσιακό και λειτουργικό περιβάλλον πώλησης.

Ο κ. Νικόλαος Κασιμάτης, Γενικός Διευθυντής, Funky Buddha Altex SA, ανακοίνωσε στο συνέδριο την επικείμενη συμφωνία της εταιρείας με την Amazon στον τομέα των online καταστημάτων, αλλά και τα πλάνα για τη διεύρυνση του δικτύου της στο εξωτερικό.

Σχετικά με το concept του brand Funky Buddha, σημείωσε πως πρόκειται για μια μοναδική πρόταση στον σχεδιασμό, τη λειτουργία των καταστημάτων, το αγοραστικό περιβάλλον και την προϊοντική γκάμα, στα φυσικά καταστήματα και την online δραστηριότητα.

Στο πλαίσιο του total shopping experience που επιθυμεί να προσφέρει στους πελάτες της, η Funky Buddha έχει, μεταξύ άλλων, δημιουργήσει για τα καταστήματά της αρώματα (in store custom made perfumes), σχεδιάζει την κυκλοφορία αρωμάτων που θα φέρουν την υπογραφή της, έχει εκπαιδεύσει κατάλληλα το προσωπικό της, ενώ αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες και προγράμματα πιστότητας.

Pop up stores: Καταστήματα… μικρής διάρκειας, μεγάλης αποτελεσματικότητας
Οι ομιλίες που αφορούσαν σε ξεχωριστές περιπτώσεις καταστημάτων ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση των COCA-COLA Pop-Up Experiential Stores και του Επετειακού Καταστήματος Μisko 90 Χρόνια.

Οι κύριοι Δρόσος Δρόσος, Senior Experiential Manager Κεντρικής Νότιας Ευρώπης και Γιώργος Ξανθάκης, Social Media Manager, The Coca-Cola Company, αναφέρθηκαν στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζονται και λειτουργούν τα καταστήματα με περιορισμένη… διάρκεια ζωής, που καταφέρνουν να δημιουργούν αξιοσημείωτες εμπειρίες στους επισκέπτες τους, μιλώντας τη δική τους γλώσσα.

Με ειδικές εκδηλώσεις, διαγωνισμούς, μουσική, δώρα, δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας και με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των κοινωνικών δικτύων, τα COCA-COLA Pop-Up Experiential Stores πέτυχαν το στόχο τους στις πωλήσεις και την ενίσχυση της σχέσης του brand με τους καταναλωτές, γεγονός που αποδεικνύεται, για παράδειγμ,α από το redemption των προωθητικών κουπονιών, που σημείωσε ποσοστό ρεκόρ (16,5% έναντι μόλις 2% που καταγράφεται στις ενέργειες που υλοποιούνται εντός των σούπερ μάρκετ).

Από την πλευρά του ο κ. Mιχάλης Μάνθος, Μarketing Manager Misko, Barilla Hellas, παρουσίασε το Επετειακό Κατάστημα Μisko 90 Χρόνια, που λειτούργησε στο The Mall Athens από 18 Μαρτίου έως 15 Απριλίου, στο πλαίσιο της 360° καμπάνιας για τη συμπλήρωση των 90 χρόνων του brand. Στόχος ήταν να λειτουργήσει το κατάστημα ως χώρος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με το κοινό. Στο σημείο λειτουργίας του pop up store, δημιουργήθηκε ένα εντυπωσιακό σκηνικό που προέβαλε τη διαχρονικότητα του brand Misko με στοιχεία fun, που συνέδεαν τον χώρο με το concept της σχετικής καμπάνιας. Οι σχεδόν 250.000 επισκέπτες του εμπορικού κέντρου είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν συλλεκτικά αντικείμενα, να συμμετέχουν σε διαδραστικές ενέργειες, να παρακολουθήσουν live ραδιοφωνικές εκπομπές, να λάβουν διατροφικές συμβουλές και παράλληλα να ενισχύσουν το έργο της μη κερδοσκοπικής εταιρείας Anasa (για άτομα που πάσχουν από διατροφικές διαταραχές).

Οι επαφές που πραγματοποιήθηκαν ξεπέρασαν τις 15.000, ενώ το όλο εγχείρημα είχε σημαντική προβολή στα ΜΜΕ και τα social media.

Ομιλίες χορηγών
Οι εταιρείες Samsung Electronics Greece και Data.Noesis, χορηγοί του συνεδρίου, παρουσίασαν με σύντομες, αλλά περιεκτικές ομιλίες, συγκεκριμένες λύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις για τη δημιουργία εμπειριών που ενθουσιάζουν τον πελάτη και βελτιώνουν την απόδοση του καταστήματος.

Σύμφωνα με τη Samsung, ένα σύγχρονο κατάστημα θα πρέπει να δίνει την ευχέρεια στον πελάτη να ξεκινά και να ολοκληρώνει τις αγορές του περνώντας από το φυσικό στο digital περιβάλλον εύκολα και ευχάριστα. Στην ομιλία του με τίτλο «Digital Samsung Concept Store», ο κ. Θεόδωρος Φαράζογλου, MSc Computer Science, Διευθυντής Πωλήσεων της Samsung Electronics Greece, παρουσίασε στο κοινό του συνεδρίου τον τρόπο με τον οποίο αυτή η ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί από τη λιανεμπορική επιχείρηση που επιθυμεί την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών στον πελάτη, με στόχο την ενίσχυση της σχέσης με το brand, αλλά και των πωλήσεων.

Στη συνέχεια, ο κ. Σπύρος Λάτης, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Data.Noesis, εξήγησε τους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν χαρούμενους πελάτες, υπαλλήλους και μετόχους, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία, όπως αυτά της καταγραφής των αγοραστικών συνηθειών και της συμπεριφοράς των πελατών εντός του καταστήματος (store analytics). Επί της ουσίας, έδειξε πώς οι εταιρείες λιανικής μπορούν σήμερα να επιλέξουν τους τρόπους ενδυνάμωσης της σχέσης τους με τους πελάτες, περνώντας από την παραδοσιακή χρήση των POS στη νέα εποχή της ευελιξίας στη χρήση εργαλείων προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους.

« 1 2 3 »
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • OFFICIAL PUBLICATIONS

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team