Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Τρίτη, 25 Απριλίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

19 παραδείγματα επενδύσεων στο φυσικό κατάστημα στο The Store Conference

Marketing Week Online | 28 Απριλίου 2017 | 15:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Με τη συμμετοχή πολλών αξιόλογων επιχειρήσεων, που παρουσίασαν τη δική τους απάντηση στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών για εξαιρετικό περιβάλλον αγορών, νέες εμπειρίες, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, αξιοποίηση της τεχνολογίας και υποδειγματική σύνδεση όλων των διαθέσιμων καναλιών αγορών, πραγματοποιήθηκε στις 25 Απριλίου το 1ο συνέδριο που ήταν αποκλειστικά αφιερωμένο στο φυσικό κατάστημα.

Στο «The Store Conference: Physical Evolution!» (www.thestoreconference.gr), που διοργανώθηκε από τη Boussias Communications την Τρίτη 25 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, παρουσιάστηκαν τα καταστήματα Cava Vegera, AB Μακεδονία, Pharmaqueen, Dressing bar, Chillbox, Yoleni’s, Αρτοζαχαροπλαστείο «Farine», Πριγκιπώ, Το Τσάι, Playmobil FunPark, Ianos, Apivita Experience Store, Nobacco, Mastihashop, Εθνική Τράπεζα-Premium stores / i-bank stores, 6P6 correlation_technology store, Funky Buddha Flagship store, Coca-Cola Pop-Up Experiential Stores και Επετειακό Κατάστημα Μisko 90 Χρόνια.

Οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να μάθουν από ανώτατα διοικητικά στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων λιανικής βασικά στοιχεία της επένδυσης που έχουν υλοποιήσει σε μεμονωμένα καταστήματα ή στο δίκτυό τους. Οι ομιλίες ήταν επικεντρωμένες στα σημεία που διαφοροποιούν τα καταστήματα από τον ανταγωνισμό και αναβαθμίζουν την εικόνα του κλάδου της λιανικής στη χώρα μας.

Μέσω των ερωτήσεων, που οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να θέσουν μετά το πέρας κάθε ομιλίας στους εκπροσώπους των επιχειρήσεων, αναπτύχθηκε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, που εμπλούτισε το περιεχόμενο του συνεδρίου, το οποίο, σύμφωνα με την αξιολόγηση του κοινού, υπηρέτησε με επιτυχία τον στόχο του: την ανταλλαγή σκέψεων και προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας και των αποτελεσμάτων του φυσικού καταστήματος, με την παράλληλη ενίσχυση του brand. Οι εταιρείες Samsung Electronics Greece και Data.Noesis, χορηγοί του συνεδρίου, παρουσίασαν συγκεκριμένες λύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις για τη δημιουργία εμπειριών που ενθουσιάζουν τον πελάτη και βελτιώνουν την απόδοση του καταστήματος.

Σε ξεχωριστή θεματική ενότητα του συνεδρίου, ο Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), ενημέρωσε το κοινό σχετικά με τα συμπεράσματα ερευνών του Ινστιτούτου για τις αλλαγές που σημειώνονται στις αγοραστικές συνήθειες, ειδικότερα σε ό,τι αφορά τη σχέση φυσικού και digital περιβάλλοντος αγορών στην omnichannel εποχή και την άποψη των καταναλωτών, ενώ οι Giovanni Δημητριάδης, Ιδρυτής, GioRetail και Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR Group, παρουσίασαν λύσεις για την καταγραφή και αξιοποίηση των δεδομένων που αφορούν στον πελάτη του σήμερα, ώστε η εξέλιξη του φυσικού καταστήματος να συμβαδίζει με τις σύγχρονες απαιτήσεις.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • OFFICIAL PUBLICATIONS

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team