Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2018

Ιωάννης Μωραΐτης

Panelist

Γενικός Διευθυντής- Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ, REDS AE

Ιωάννης Μωραΐτης
Ιωάννης Μωραΐτης

Ο Ιωάννης Μωραΐτης έχει μακρόχρονη επαγγελματική εμπειρία στην κατασκευή ιδιωτικών και δημοσίων έργων κτιριακών και υποδομής. Εντάχθηκε στο δυναμικό του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ το 1994. Το 1998, έγινε Υπεύθυνος Ομάδας Οικοδομικών Έργων της ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ ΑΕ, τον Σεπτέμβριο του 2004 ανέλαβε τη διεύθυνση και αναδιοργάνωση της εταιρείας και στη Γενική Συνέλευση του Ιούνιου του 2005 ανέλαβε καθήκοντα στη REDS ΑΕ, ως Γενικός Διευθυντής.

Είναι Πολιτικός Μηχανικός, με πτυχίο από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, (1991), κατέχει ΜSc, GGIS (Γεωγραφικά και Γεωδαιτικά Συστήματα Πληροφοριών) University College London (1993) και MBA Executive, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (2006).

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR