Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018

Άννα Στεργίου

National Boutique Manager, Nespresso Hellas

Άννα Στεργίου
Άννα Στεργίου

Γεννήθηκε στην Αθήνα, απόφοιτος της Ευαγγελικής Σχολής Νέας Σμύρνης και επέλεξε το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως πρώτο πτυχίο. Ξεκίνησε την επαγγελματική σταδιοδρομία της στην Citibank το 2000 ως Direct Sales Assistant στο τμήμα της Καταναλωτικής Πίστης και Πιστωτικών Καρτών, ενώ παράλληλα συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές στο ΟΠΑ στο πρόγραμμα Executive International MBA.

Συνέχισε στη Citibank ως Direct Sales Manager for External Channels έως το 2004 όπου μετακινήθηκε στην ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΑΒΕΕ για τα επόμενα 5 έτη. Συνολικά παρέμεινε στην αγορά των Τηλεπικοινωνιών επί 10 έτη και το 2014 έως σήμερα εργάζεται στη Nespresso Hellas. Τα πρώτα δύο έτη κατείχε τη θέση της Nespresso Club Manager ενώ από τον Ιούλιο του 2016 έχει μετακινηθεί στη θέση της National Boutique Manager, ανοίγοντας 4 νέες Boutiques στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, διπλασιάζοντας το δίκτυο των Nespresso Boutiques.

Case study:
“Nespresso Via Appia”

Το case study που θα παρουσιαστεί αφορά το νέο concept Via Appia που ξεκίνησε το 2017 στις Boutiques εντός του Golden Hall και Πειραιά, ένα πρωτοποριακό μοντέλο εξυπηρέτησης που προσφέρει την απόλυτη εμπειρία, συνδυάζοντας την τεχνολογία και την καινοτομία.

Μέσω του Via Appia μοντέλου τα μέλη της Nespresso έχουν τη δυνατότητα κατά τα διάρκεια των αγορών τους στη Boutique, να μετακινούνται μέσα στο χώρο της, χωρίς αναμονές σε ουρές, χωρίς την ύπαρξη ταμείων, δίνοντας την ευκαιρία να ζήσουν το ταξίδι στον κόσμο του Nespresso καφέ μαζί με τον Coffee Specialist μέσω της απόλυτης προσωποποιημένης εξυπηρέτησης με ανοιχτή και αμφίδρομη επικοινωνία.

Το νέο retail concept και η νέα εμπειρία αποδίδει στη Nespresso αυξημένο customer loyalty αύξηση στο Average Basket Value και συνολικά efficiencies στα operations της Boutique.

Takeaways:

  • A tool that replaces the traditional cash desk and offers the customer a more personalized shopping experience
  • Coffee specialists are mobile
  • Automated and optimized back office tasks to allow more time with customers

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR