Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018

Τέλης Θανόπουλος

Panelist

Πρόεδρος, Δ. Θανόπουλος ΑΕ

Τέλης Θανόπουλος
Τέλης Θανόπουλος

Ο Τέλης Θανόπουλος είναι ένας εκ των δυο ιδιοκτητών τέταρτης γενιάς της παλαιότερης ελληνικής οικογενειακής εταιρείας λιανικής τροφίμων και οικιακών ειδών «Θανόπουλος», που διατηρεί παρουσία στην αθηναϊκή αγορά από το 1877.

Την περίοδο 1989-95 σπούδασε Μanagement & Μarketing στο Νortheastern University Boston και έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο ΜΒΑ in small business management στο Bentley University στην περιοχή της Βοστόνη των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

Εργάστηκε σε παραγωγικές εταιρείες τροφίμων της Ελλάδας και των ΗΠΑ για λίγους μήνες, με στόχο να αποκτήσει τα πρακτικά εφόδια για να αναλάβει την διαχείριση της οικογενειακής εταιρείας.

Έπειτα από αρκετά χρόνια εργασίας στην οικογενειακή επιχείρηση στις περισσότερες θέσεις εργασίας, ανέλαβε μαζί με τον αδελφό του Περικλή επίσημα τη διαχείριση υπό τη θέση του πρόεδρου το 2004. Εκτελεστικά διαχειρίζεται τους τομείς των αγορών, πωλήσεων και ανάπτυξης της εταιρείας, ενώ ο αδελφός του, αντίστοιχα, ελέγχει την οικονομική διαχείριση, μηχανοργάνωση και το ανθρώπινο δυναμικό.

Με νέα ξεκάθαρη και σταθερή στρατηγική διαφοροποίησης και εξειδίκευσης στον χώρο της λιανικής τροφίμων, στηριζόμενη σε ένα μοναδικό μοντέλο «ποικιλία, ποιότητα, προσωπικό σέρβις», στόχος του είναι ο Θανόπουλος να είναι πάντα ταυτόσημος με το delicatessen σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR