Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2018

Antonio Pagani

Partner, Managing Director, GRUPPO FMA

Antonio Pagani
Antonio Pagani

Ο Antonio Pagani είναι ένας retail expert και σύμβουλος με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας, καθώς συνεργάζεται με κορυφαίες επιχειρήσεις που παράγουν καταναλωτικά αγαθά, όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg και η PepsiCo.

Είναι επίσης εμπειρογνώμονας αναγνωρισμένης αξίας στο πεδίο του shopper marketing και του brand activation. Είναι δραστήριος blogger και αντλεί τη θεματολογία του από τα ζητήματα και την επικαιρότητα που απασχολούν τα brands και τα στελέχη σε όλο τον κόσμο. Σήμερα είναι συνέταιρος και διευθύνων σύμβουλος του FMA GROUP, που είναι ένα ιταλικό agency που δραστηριοποιείται στο shopper & trade marketing, με εμπειρία στο consumer activation και τα events.

O FMA GROUP pπαρέχει υπηρεσίες shopper marketing, trade promotions, POP/POS, consumer promotions, incentive, contextual marketing, competition, outdoor events, road shows, guerrilla marketing, cashback, loyalty program and more.

Σύνοψη της Παρουσίασης
Close encounters of the 3rd kind: CONSUMER vs. SHOPPER

Οι Καταναλωτές είναι από τον ΑΡΗ – οι Shoppers είναι από την ΑΦΡΟΔΙΤΗ!

Έχουν διαφορετικές προτεραιότητες και αντιλαμβάνονται μια διαφορετική γλώσσα. Οι μεν Καταναλωτές καταλαβαίνουν έννοιες όπως Awareness & Consideration, Brand Loyalty, Brand Advocacy & Love. Οι δε Shoppers μιλούν για Basket Incidence, Weight of Purchase, Shopper Loyalty.

Αυτοί οι δυο διαφορετικοί κόσμοι ενώνονται μέσω του Intelligence Journey, μιας στρατηγικής προσέγγισης που μας βοηθά να χαρτογραφήσουμε αυτούς τους δυο κόσμους και να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά των κατοίκων τους, προς την πορεία της αγοράς

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR