Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Eugene Theodore

International Consultant in Shopper Psychology and Behavioural Economics

Eugene Theodore
Eugene Theodore

O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Είναι απόφοιτος του University of St Andrews και του Columbia Business School, ο Eugene δραστηριοποείται τα τελευταία 10 χρόνια στο shopper marketing kai content-creation ως commercial photographer και graphic designer, δυο ιδιότητες που συγκλίνουν στο να βοηθούν τα brands στο μετασχηματισμό τους σε consumer-exciting propositions σε κάθε βήμα του customer journey.

Ο Eugene πιστεύει ότι τα brands πρέπει να προσφέρουν αξία στους καταναλωτές, μέσω της καινοτομίας και ενός engagement strategy που απαντά στις πραγματικές ανάγκες τους. Ο Eugene πέρασε τα τελευταία 5 χρόνια τελειοποιώντας την τεχνική του στον εντοπισμό αυτών των αναγκών, των shopper missions, σχεδιάζοντας εξολοκλήρου για λογαριασμό brands και retailers το κατάλληλο οικοσύστημα, εντός του οποίου οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους.

Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.

Στον ελεύθερο χρόνο του, υποστηρίζει εθελοντικά πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις για την υγεία και τα παιδιά, ως φωτογράφος, δημοσιογράφος ή παρέχοντας συμβουλές μάρκετινγκ και ψηφιακής τεχνογνωσίας.

Σύνοψη παρουσίασης
Shopping Under Pressure - How Consumers actually think before they fly (and every other time)

Εξετάζοντας το απόλυτο shopper channel -τα Duty Free, θα δούμε πώς το κίνητρο αγοράς αντίκειται στον κλασικό τρόπο σκέψης ενός καταναλωτή• τι πραγματικά πρέπει να προσέξει ένα brand ώστε να ξεχωρίσει και να επιλεχθεί για αγορά.

Θα αναλύσουμε διάφορα παραδείγματα από διαφορετικές κατηγορίες για να καταλάβουμε ακριβώς τι αναζητούν οι ταξιδιώτες όταν ταξιδεύουν ή ευρύτερα, πώς τα brands (ή οι κατηγορίες προϊόντων) μπορούν να αποκτήσουν συνάφεια, τις απαιτήσεις που έχουν οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν, καθώς και τις ανταμοιβές αλλά και τις ποινές που «επιβάλλουν» στα brands καθώς ακολουθούν το path-to-purchase.

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR