Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Kirsty Kean

Senior Retail Consultant, Visual Thinking

Kirsty Kean
Kirsty Kean

Η Kirsty Kean είναι επικεφαλής σύμβουλος στο agency Visual Thinking, το οποίο ασχολείται με το retail transformation. Έχοντας περισσότερα από 20 έτη εμπειρίας συνεργαζόμενη με κορυφαίες καταναλωτικές μάρκες, η Kirsty συνδυάζει τεχνογνωσία στο visual merchandising και τo retail operations, με γνώσεις change management και team development.

Άριστη γνώστης του κλάδου του retail, η δουλειά της είναι αναγνωρίσιμη στην Ελλάδα, την Ιρλανδία, το Κουβέιτ, την Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχοντας συνεργαστεί με κορυφαία brands όπως η O2 Telefónica, η Marks & Spencer, η Harley-Davidson, η Reserved, η Abyat and Big W, μέλημά της είναι να βοηθά τους retailers ώστε να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους αποδοτικότερες, αποτελεσματικότερες και πιο συναρπαστικές φυσικές εμπειρίες στον ιδιαίτερα προκλητικό και ανταγωνιστικό κόσμο του σύγχρονο λιανεμπορίου.

Μέσω τεκμηριωμένων στοιχείων και προσεκτικά επιλεγμένων case studies, η Kirsty αποδεικνύει πώς οι φυσικοί χώροι λιανικής μπορούν να εξελιχθούν, επιδιώκοντας την αισθητική αριστεία, σε κάθε κατάστημα, κάθε μέρα.

Σύνοψη της Παρουσίασης
Building a successful customer experience using Visual Merchandising

Πώς μπορούν οι retailers να αξιοποιήσουν το Visual Merchandising ώστε να δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες για engagement με τους καταναλωτές μέσα στο φυσικό κατάστημα; Μάθετε πώς το visual merchandising μπορεί ανταποκρινόμενο στις εναλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να απλοποιήσει τις αγοραστικές αποφάσεις, να υποβοηθήσει την ανακάλυψη προϊόντων και να δημιουργήσει αξιομνημόνευτες πελατειακές εμπειρίες στο φυσικό κατάστημα.

  • Τι είναι το Visual Merchandising και ποια η σημασία του;
  • Γιατί “η εντύπωση πουλάει”;
  • Η σημασία του να είσαι αυθεντικός
  • Πώς να βοηθήσετε τους πελάτες σας να διαπλεύσουν στο shopper journey
  • Πραγματικά παραδείγματα εξαιρετικού VM από όλο τον κόσμο
  • Να παρέχετε κορυφαίο VM, με συνέπεια και αυτοπεποίθηση
  • Τι πρέπει να κάνει ο κάθε retailer μετά από αυτό;

Σύνοψη του Interactive Expert Session
Masterclass: Using Visual Merchandising to sell

Εμβαθύνετε τη γνώση σας στο VM με αυτό το εξειδικευμένο expert session. Μάθετε τι πιστεύουν οι ειδικοί για τη στρατηγική και την τακτική που απαιτείται για να προσφέρετε ξεχωριστό και ιδιαίτερο visual merchandising, σε κάθε κατάστημα, κάθε μέρα.

  • Η δύναμη του VM
  • Μάθετε τις καλύτερες μεθόδους για να χρησιμοποιείτε το VM με στόχο την προσέλκυση των πελατών και την υπεροχή έναντι των ανταγωνιστών
  • Γνωρίστε τη σημασία του να “Σκέφτεστέ σαν Πελάτες”
  • Ερευνήστε πώς θα κάνετε το VM αποδοτικό, αποτελεσματικό και ελκυστικό
  • Πώς να παρέχετε ελευθερία, εντός πλαισίου: η σημασία της ευελιξίας στις λύσεις VM
  • Τρόποι για να χτίσετε κουλτούρα αριστείας σε όλα τα καταστήματά σας

International Retail Experts

Claus Ebster O Claus Ebster, ειδικός στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, είναι καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης. Τον συναρπάζει να δημιουργεί χώρους που εμπνέουν τους καταναλωτές, ενώ πολλά συγγράμματα για την καταναλωτική συμπεριφορά φέρουν την υπογραφή του.
Danielle Hall Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής της global marketing στρατηγικής της Rakuten Fits Me. Είναι omnichannel expert στο κλάδο της μόδας και συνεργάζεται με fashion retailers για να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία shopping σε κάθε κανάλι.
Kirsty Kean Η Kirsty Kean είναι η επικεφαλής σύμβουλος του retail transformation agency, Visual Thinking. Με 20ετή εμπειρία σε μεγάλα διεθνή brands, έχει εξειδίκευση στο visual merchandising και τα retail operations, ενώ έχει ηγηθεί πολλών επιτυχημένων project σε Ελλάδα, Κουβέιτ, Ιρλανδία, Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Simon Liss Ο Simon Liss είναι ένας digital innovator που προηγείται της εποχής του. Ξεκίνησε ένα mobile agency το 2006, πριν λανσαριστεί το iPhone και το 2014 ίδρυσε το agency Omnifi, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και της αναψυχής να συνδυάσουν αρμονικά τον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο.
Antonio Pagani Ο Antonio Pagani είναι retail expert με 25ετή εμπειρία συνεργασίας με κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών όπως η P&G, η Unilever, η Ferrero, η Reckitt Benckiser, η GSK, η Danone, η Carlsberg, η PepsiCo και άλλες, με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα στο shopper marketing και στο brand activation.
Eugene Theodore O ελληνικής καταγωγής Eugene Theodore είναι ειδικός στην συμπεριφορική-γνωστική ψυχολογία και συνεργάζεται με FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience. Το έργο του διακρίνεται σε κορυφαία διεθνή brands: Absolut, Chivas Regal, Havana Club, Louis Vuitton, Chanel, Bulgari, Gucci, Tag Heuer, Cartier, Art Basel & Miami, Sotheby’s, Christie’s, Jaguar, Rolls-Royce, BMW, Emirates κ.ά.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR