- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
Η Danielle Hall είναι η επικεφαλής Marketing της Rakuten Fits Me. Πρόκειται για μια δημιουργική και πεπειραμένη ηγέτιδα στο τιμόνι του μάρκετινγ της εταιρείας, έχοντας εξαιρετικά αποτελέσματα στον κλάδο του retail, στο tech, στη μόδα και στη βιομηχανία του cloud-based software.
Είναι υπεύθυνη για την global marketing στρατηγική της Rakuten Fits Me, την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του brand, την επιμέλεια των λανσαρισμάτων και την ανάπτυξη σε υπάρχουσες και νέες αγορές. Συνεργάζεται στενά με retailers, βοηθώντας τους να δημιουργούν και να προσφέρουν εξατομικευμένη καταναλωτική εμπειρία στους πελάτες τους.
Η τεχνολογία Fits.me παρέχει στους λιανέμπορους του χώρου της μόδας τη δυνατότητα να παρέχουν στους πελάτες τους εξατομικευμένη εμπειρία, σε κάθε κανάλι. Συλλέγοντας προσωπικές προτιμήσεις και ατομικές πληροφορίες στο σημείο επαφής, η τεχνολογία Fits.me ενδυναμώνει τους retailers παρέχοντάς τους τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να επικοινωνούν εξατομικευμένα με τους πελάτες τους, τόσο online όσο και offline.
Οι πελάτες είναι πάντα απαιτητικοί και θέλουν τα πάντα, τώρα! Οι retailers που δεν γνωρίζουν ακριβώς τις ανάγκες και τις προσδοκίες του κοινού, χάνουν πελάτες και χρήματα. Ωστόσο, η πληροφόρηση που λαμβάνουν οι εταιρείες για τον πελάτη, είναι ποικιλόμορφη και προέρχεται από διαφορετικές πηγές. Γι’ αυτό το λόγο, είναι σημαντικό να συγκεντρώνουν τα δεδομένα και ακόμα πιο σημαντικό, να εστιάζουν τις ενέργειές τους στα σωστά δεδομένα. Σε αυτή την παρουσίαση θα αναλυθούν οι διαφορετικές πηγές πληροφοριών, πώς αξιολογούνται και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα δεδομένα για να βελτιωθεί το instore experience, το product development και το customer service.
To 90% της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στους retailers και τους shoppers πραγματοποιείται εντός φυσικού καταστήματος. Κι όμως, οι πελάτες συχνά παραπονιούνται για την κακή εμπειρία που έχουν στα καταστήματα, όταν απαντούν σε ανώνυμα ερωτηματολόγια. Η πληθώρα καναλιών και ο θόρυβος που δημιουργεί το μάρκετινγκ, συχνά επιβαρύνουν το shopping experience. Γι’ αυτό το λόγο είναι ζωτικής σημασίας για τους retailers να στοχεύουν στο κοινό με μεγαλύτερη ακρίβεια και να παρέχουν εξατομικευμένο και προσωποποιημένο shopping experience. Σε αυτό το expert session, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και καινοτόμες ιδέες, θα συζητηθούν οι μέθοδοι, η τεχνολογία και οι λειτουργίες που υποστηρίζουν την εξατομίκευση στο χώρο του φυσικού καταστήματος.