Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Τρίτη, 25 Απριλίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Τρίτη, 25 Απριλίου 2017

09:00 - 09:30

Καφές & Εγγραφές

09:30 - 09:40

Χαιρετισμός - Εισαγωγή
Ξένια Μαντζιώρη, Διευθύντρια Σύνταξης, σελφ σέρβις

Συντονισμός
Βασίλης Καφίρης, media relations & conference producer, Boussias Communications

Η εξέλιξη του φυσικού καταστήματος, οι σύγχρονες τάσεις και η άποψη των πελατών, όπως καταγράφονται στην έρευνα
09:40 - 10:30
Εισαγωγικές Ομιλίες

«Οι αλλαγές στο φυσικό κατάστημα και η εξέλιξη της σχέσης με τον πελάτη στην omnichannel εποχή»

  • Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και επιστημονικός σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
  • Δρ. Λευτέρης Κιοσές, υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)

«One Funeral and Four Weddings»

  • Giovanni Δημητριάδης, Ιδρυτής, GioRetail
  • Γιώργος Μπαμπαλιάρης, Senior Management Consultant, Optimal HR Group
Παρουσιάσεις λύσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας του φυσικού καταστήματος από εξειδικευμένες εταιρείες
10:30 - 11:00

«Digital Samsung Concept Store»

Θεόδωρος Φαράζογλου, MSc Computer Science, Διευθυντής Πωλήσεων, Samsung Electronics Greece

«Happy customer, Happy employee, Happy investor!»

  • Σπύρος Λάτης, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής, Data.Noesis
1η θεματική ενότητα: Ανακαίνιση, νέα προσέγγιση της λειτουργίας του καταστήματος
11:00 - 11:45

Η δημιουργία & εξέλιξη ενός επιτυχημένου υβριδικού μοντέλου retail και αναψυχής

  • Ελευθέριος Χανιαλίδης, Επικεφαλής οινοχόος καταστημάτων, Cava Vegera

ΑΒ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: η ριζική ανανέωση του μεγαλύτερου καταστήματος της ΑΒ στη Θεσσαλονίκη

  • Μαρία Σιγούρου, Store Design & Planning Manager, AB BAΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

Pharmaqueen: The story of a community Pharmacy

  • Δημήτριος Τσαρούχας (ANARCHITECT), Αρχιτέκτονας Μηχανικός
11:45 - 12:15

Coffee Break / networking & one2one sessions

2η θεματική ενότητα: Concept stores: H ιδέα, η υλοποίηση, τα αποτελέσματα
12:15 - 13:00

Dressing bar: Ένας συνδυασμός ενδυματολογικής και γευστικής αισθητικής

  • Βασιλική Παλιούρα, co-founder & fashion tender, Dressing bar

chillbox-pleasure in a store!

  • Γιώργος Τσομπανίδης, Group Marketing Director, Chillbox

Yoleni's Flagship store - Ο μεγαλύτερος πολυχώρος Ελληνικής γαστρονομίας

  • Νίκος Πίπας, CEO, Yoleni's
3η θεματική ενότητα: Σύγχρονη αρχιτεκτονική και διακόσμηση για εντυπωσιακό αγοραστικό περιβάλλον
13:00 - 13:45

Αρτοζαχαροπλαστείο «Farine»: Design: Τα πρώτα βήματα της επιτυχίας

  • Κώστας Γκάγκος, Ιδρυτής, Gagos Architecture & Design

Πριγκιπώ: Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός σύμφωνα με τις επιθυμίες πελατών και εργαζομένων

  • Καλομοίρα Παπαγεωργίου, founder & CEO, Πριγκιπώ

ΤΟ ΤΣΑΪ: Η αρχιτεκτονική προσέγγιση στην ιεροτελεστία του τσαγιού

  • Κωνσταντίνος Παπαθεοδώρου, Εισαγωγέας τσαγιού, Mlesna Hellas / Το Τσάι
  • Γιώργος Μπάτζιος, αρχιτέκτονας
13:45 - 14:45

Lunch Break

4η θεματική ενότητα: Customer Experience: Σχεδιασμός καταστήματος ή χώρων του για την προσφορά ξεχωριστών εμπειριών στον πελάτη
14:45 - 16:00

PLAYMOBIL FunPark: Μια «μαγευτική» άποψη service & retailing

  • Ειρήνη Ευφραιμίδη, Marketing Manager, PLAYMOBIL Hellas AE

IANOS Αλυσίδα Πολιτισμού

  • Μαρία Λιαποπούλου, Εμπορική Διεύθυνση, IANOS

The Apivita Experience Store

  • Φραντζέσκα Οικονόμου, Retail Senior Manager, APIVITA

NOBACCO SHOPS: Customer Experience Points

  • Μαίρη Τζαμίχα, Area Manager στο δίκτυο καταστημάτων, NOBACCO

Τα Mastihashop «προσηλυτίζουν» νέους πιστούς στη μαστίχα

  • Γιάννης Μανδάλας, Διευθύνων Σύμβουλος, Mediterra
5η θεματική ενότητα: Σύγχρονο design και αξιοποίηση της τεχνολογίας στο κατάστημα
16:00 - 16:45

Στρατηγική Ανάπτυξης του Δικτύου Καταστημάτων Premium stores / i-bank stores

  • Χρυσούλα Δημητρίου, Διεύθυνση Στρατηγικής Δικτύου Καταστημάτων, Εθνική Τράπεζα

6P6 correlation_technology store στην Αθήνα

  • Αλέξης Μπάκας, ΜSc Μηχ. Μηχανικός ΤΕ
  • Μιχάλης Μπάκας, Αρχιτέκτων Μηχανικός Ε.Μ.Π., MA Interior Architectural Design, Χρυσή Τομή Collective Architecture

Let's get "phygital"

  • Νικόλαος Κασιμάτης, Γενικός Διευθυντής, Funky Buddha Altex S.A.
6η θεματική ενότητα: Pop up stores: Καταστήματα. μικρής διάρκειας, μεγάλης αποτελεσματικότητας
16:45 - 17:15

COCA-COLA Pop-Up Experiential Stores

  • Δρόσος Δρόσος, Senior Experiential Manager Κεντρικής Νότιας Ευρώπης, The Coca-Cola Company
  • Γιώργος Ξανθάκης, Social Media Manager, The Coca-Cola Company

Επετειακό Κατάστημα Μisko 90 Χρόνια

  • Mιχάλης Μάνθος, Μarketing Manager Misko, Barilla Hellas
17:15 - 17:20

Συμπεράσματα

Το πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • OFFICIAL PUBLICATIONS

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team