Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Θεματολογία

SESSION 1: INCREASE FOOT TRAFFIC

  • Effective omni-channel marketing campaigns to increase store traffic

Οι retailers χρησιμοποιούν direct mail, email campaigns, social media advertising και άλλους τρόπους για να προσεγγίσουν το αγοραστικό κοινό, με γεωγραφικά κα άλλα δημογραφικά κριτήρια, με σκοπό να αυξηθεί η επισκεψιμότητα των καταστημάτων. Υιοθετώντας omnichannel marketing στρατηγική, προσφέρουν ενιαία εμπειρία στους αγοραστές, ανεξάρτητα από το σημείο επαφής μαζί τους.

  • Phygital: a meaningful store format for the digital customer

Είναι βέβαιο ότι το μέλλον ανήκει στα brands και τους retailers που καταφέρνουν να συνδυάσουν με επιτυχία την καινοτομία στο ψηφιακό και στο φυσικό περιβάλλον. Η καινοτομία ορίζει τον βηματισμό της αλλαγής σε κάθε εποχή και ταυτόχρονα γεννά προσδοκίες στους καταναλωτές, για ελκυστικότερους και συναρπαστικότερους shopping προορισμούς.

  • Visual merchandising in a digital world

Το visual merchandising είναι μια άριστη ευκαιρία για τους retailers και τα brands, για να διαδώσουν το μήνυμά τους σε ευρύτερο κοινό, καθιστώντας το φυσικό κατάστημα έναν κορυφαίο προορισμό αγορών. Όσο πιο πολύ εντυπωσιάζει, τόσο αισθητικά όσο και με την αξιοποίηση της τεχνολογίας, τόσο πιθανότερο είναι το κοινό να το επιλέξει για τις αγορές τους και να συζητήσει γι’ αυτό στα social media.

SESSION 2: ENHANCE IN-STORE EXPERIENCE

  • Technology-enabled retail experiences

Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν την ευκαιρία να ζήσουν εμπειρίες, όπως αυτές που δημιουργούσαν τα καταστήματα των δεκαετιών του ’50 και του ’60, με τον ρομαντισμό, την οικεία ατμόσφαιρα και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που προσέφεραν. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τους retailers και τa brands να καταλάβουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών και να τους προσφέρουν εμπειρίες προσαρμοσμένες στο σήμερα.

  • How omni-channel retailing transforms the physical store

Η omnichannel στρατηγική βασίζεται στην ιδέα ότι η διασφάλιση ενιαίας αγοραστικής εμπειρίας στα φυσικά καταστήματα και στα διάφορα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια, όχι μόνο διαφοροποιεί τον retailer, αλλά του δίνει και σαφές πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο online.

  • Just-walk-out store concept

Το Amazon Go μας εισάγει σε μια νέα εποχή για το retail, όπου ο αγοραστής δεν χρειάζεται να κάνει checkout. Το κατάστημα διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό που επιτρέπει την κατάργηση της ουράς στα ταμεία και την απρόσκοπτη ροή των πελατών, χωρίς την ανάγκη στελέχωσης με υπαλλήλους στην εξυπηρέτηση. Είναι πράγματι αυτό το κατάστημα του μέλλοντος;

SESSION 3: ENGAGE & RETAIN SHOPPERS

  • How retailers respond to consumer behavior shifts

Ο τρόπος με τον οποίο το κοινό αγοράζει αλλάζει, επομένως και οι retailers πρέπει να αλλάξουν. Καθώς οι εξελίξεις στην τεχνολογία και την αγοραστική συμπεριφορά δημιουργούν ένα ολοένα και πιο σύνθετο περιβάλλον, είναι απολύτως απαραίτητο οι retailers και τα brands να προσαρμοστούν στις σχετικές, και δραστικές κατά καιρούς μεταβολές.

  • Shopper marketing: fresh in-store activation strategies and techniques

Καθώς νέα κανάλια αγορών και νέοι τύποι φυσικών καταστημάτων ξεπηδούν στις αγορές και καθώς το μοντέρνο εμπόριο εξαπλώνεται, ο ανταγωνισμός εντείνεται και υποχρεώνει τους retailers να αυξάνουν διαρκώς την παραγωγικότητα των καταστημάτων τους. Είναι δε πιο κρίσιμο παρά ποτέ να ελέγξουν και να βελτιώσουν το shopping experience εντός καταστήματος, με σκοπό την ανάπτυξη.

  • The role of digital in shopper engagement & retention

Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τους retailers να μετρούν τις επιδόσεις των φυσικών καταστημάτων με ποικίλους τρόπους, όπως χαρτογραφώντας τη διαδρομή των πελατών εντός καταστήματος, αναλύοντας δεδομένα που προκύπτουν από τις εναλλαγές στην έκφραση προσώπου των πελατών που μαρτυρούν την ψυχική διάθεση και να λαμβάνουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο μέσω κινητού. Η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας και των δεδομένων μπορούν να βελτιώσουν το engagement και τη διατήρηση της πελατείας εντός καταστήματος

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR