- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019
Έχετε ξεχάσει τα στοιχεία εισόδου Συμπληρώστε το Username ή το Email σας για να λάβετε τα στοιχεία πρόσβασης σας
Η Kirsty Kean είναι επικεφαλής σύμβουλος στο agency Visual Thinking, το οποίο ασχολείται με το retail transformation. Έχοντας περισσότερα από 20 έτη εμπειρίας συνεργαζόμενη με κορυφαίες καταναλωτικές μάρκες, η Kirsty συνδυάζει τεχνογνωσία στο visual merchandising και τo retail operations, με γνώσεις change management και team development.
Άριστη γνώστης του κλάδου του retail, η δουλειά της είναι αναγνωρίσιμη στην Ελλάδα, την Ιρλανδία, το Κουβέιτ, την Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχοντας συνεργαστεί με κορυφαία brands όπως η O2 Telefónica, η Marks & Spencer, η Harley-Davidson, η Reserved, η Abyat and Big W, μέλημά της είναι να βοηθά τους retailers ώστε να δημιουργούν και να προσφέρουν στους πελάτες τους αποδοτικότερες, αποτελεσματικότερες και πιο συναρπαστικές φυσικές εμπειρίες στον ιδιαίτερα προκλητικό και ανταγωνιστικό κόσμο του σύγχρονο λιανεμπορίου.
Μέσω τεκμηριωμένων στοιχείων και προσεκτικά επιλεγμένων case studies, η Kirsty αποδεικνύει πώς οι φυσικοί χώροι λιανικής μπορούν να εξελιχθούν, επιδιώκοντας την αισθητική αριστεία, σε κάθε κατάστημα, κάθε μέρα.
Πώς μπορούν οι retailers να αξιοποιήσουν το Visual Merchandising ώστε να δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες για engagement με τους καταναλωτές μέσα στο φυσικό κατάστημα; Μάθετε πώς το visual merchandising μπορεί ανταποκρινόμενο στις εναλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να απλοποιήσει τις αγοραστικές αποφάσεις, να υποβοηθήσει την ανακάλυψη προϊόντων και να δημιουργήσει αξιομνημόνευτες πελατειακές εμπειρίες στο φυσικό κατάστημα.
Εμβαθύνετε τη γνώση σας στο VM με αυτό το εξειδικευμένο expert session. Μάθετε τι πιστεύουν οι ειδικοί για τη στρατηγική και την τακτική που απαιτείται για να προσφέρετε ξεχωριστό και ιδιαίτερο visual merchandising, σε κάθε κατάστημα, κάθε μέρα.