- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019
Έχετε ξεχάσει τα στοιχεία εισόδου Συμπληρώστε το Username ή το Email σας για να λάβετε τα στοιχεία πρόσβασης σας
O Claus Ebster είναι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της συμβουλευτικής εταιρείας Market Mentor, η οποία παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες στο shopper marketing, το store design και το visual merchandising, τη στρατηγική marketing, καθώς και στην ψυχολογία του καταναλωτή και την έρευνα marketing.
Είναι επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Marketing του Πανεπιστημίου της Βιέννης. Διδάσκει επίσης στο Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βιέννης, στο Webster University, στην Ακαδημία Διπλωμάτων της Βιέννης, στο Lauder Business School, στο FH-Studiengänge Burgenland καθώς και σε άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα. Έχει δημοσιεύσει πολλά συγγράμματα σχετικά με την καταναλωτική συμπεριφορά και την ψυχολογία marketing, καθώς και βιβλία για την έρευνα marketing και τον σχεδιασμό καταστημάτων.
Βρίσκει συναρπαστικό να μελετά την κινητήρια δύναμη πίσω από τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Το σημερινό τοπίο του λιανεμπορίου χαρακτηρίζεται από τον έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των φυσικών και των διαδικτυακών καταστημάτων. Ως απάντηση, οι καινοτόμοι λιανοπωλητές επενδύουν όλο και περισσότερο σε λύσεις omnichannel, οι οποίες συνδυάζουν τα καλύτερα και των δύο «κόσμων». Η αποτελεσματική ενσωμάτωση όλων των διαθέσιμων τρόπων διανομής είναι κάτι που οι καταναλωτές απαιτούν όλο και περισσότερο. Με την παρουσίασή του ο Claus Ebster θα επιχειρήσει να διαφωτίσει το ελληνικό κοινό αναφορικά με τα τρέχοντα προβλήματα, τις τάσεις και τις προκλήσεις του omnichannel.
Γνωρίζετε πώς κινούνται οι πελάτες σας μέσα στο κατάστημά σας; Πώς βαδίζουν, που κοιτάζουν και τι αγγίζουν κάθε φορά; Τα τελευταία χρόνια, μέσω μελετών παρατήρησης και μέσω της χρήσης ιχνηλατών ματιών, οι ερευνητές καταναλωτικής συμπεριφοράς έχουν αποκτήσει σημαντικές πληροφορίες για την κίνηση των πελατών μέσα στο κατάστημα και τη συμπεριφορά τους. Με αυτό το expert session, θα μάθετε πώς να αυξήσετε τις αγορές στα καταστήματά σας, αξιοποιώντας στο έπακρο αυτές τις πληροφορίες.